خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی

تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG یکی از موارد مهم در تعمیر کولر گازی بشمار می رود. کولر گازی در فصل های تابستان استفاده های بسیار زیادی نسبت به فصل های دیگر دارد. در این فصول که استفاده از کولر گازی فراوان است، امکان خرابی نیز آن بدلیل استفاده نادرست از آن ها وجود دارد. برد کولر گازی استرانگ STRONG نیز گاهاً ممکن است دچار اختلال شود و باعث روشن یا خاموش نشدن یا موارد برقی دیگری در کولر گازی شود. در ادامه با تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG با ما همراه باشید.

برد کولر گازی استرانگ STRONG چیست

تعمیر برد کولر گازی

تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

یکی از مهم ترین قسمت های هر دستگاه الکترونیکی برد آن دستگاه می باشد. در کولرهای گازی نیز برد کولر گازی استرانگ STRONG از مهم ترین قسمت این دستگاه است. تمامی دستوراتی که در ریموت یک دستگاه کولر گازی استرانگ STRONG انجام می دهید به برد آن می رسد و در نهایت برد کولر گازی استرانگ STRONG آن دستور را اجرا می کند. پس در صورتی که دستگاه شما هیچ عملیاتی انجام ندهد یا دستورات را نادیده بگیرد، قطعاً برد آن دستگاه دچار ایراد فنی شده است.

برد کولر گازی استرانگ STRONG ارتباط مستقیم با برق دارد. به این معنا که اگر جریان برق صحیح نباشد یا اتصال نداشته باشد این برد دیگر کار نمی کند. دقت داشته باشید که در صورتی که برد کولر گازی استرانگ STRONG شما دارای ایراد شده باشد، به هیچ عنوان نباید خود دست به کار شوید یا به افراد آماتور تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG را بسپرید. این کار تنها می بایست توسط یک کارشناس یا سرویس کار مجرب انجام شود.

عیب یابی برد کولر گازی استرانگ STRONG

برد کولر گازی استرانگ STRONG یکی از حساس ترین و پیچیده ترین قسمت کولر گازی می باشد که می بایست با دقت و تجربه بالا عیب یابی و تعمیر آن صورت گیرد. پیشنهاد می شود در دستگاه کولر گازی استرانگ STRONG خود را هر ساله پیش از مصارف بالا مثل فصل تابستان توسط یک کارشناس یا سرویس کار بصورت مداوم بررسی و عیب یابی کنید، زیرا قسمت هایی مثل برد کولر گازی استرانگ STRONG در صورت خرابی ممکن است خسارات زیادی برجا بگذارد. در ادامه به خرابی قسمت های مختلف و تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG اشاره خواهیم کرد.

خرابی رله یا پاور در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

رله یک سوییچ الکترومکانیکی می باشد که از چند کنتاکت و بوبین تشکیل می شود. اگر این رله یا پاور خراب شود برد کولر گازی استرانگ STRONG را دچار مشکل می کند و باید تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG انجام شود. گاهاً ممکن است این قطعه سالم باشد اما در نواحی آن آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

آی سی در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

آی سی قطعه ای کوچک با پایه های فلزی است که بعضاً تعداد زیادی از آن ها در یک برد نصب می شود. در صورتی که یک یا چند آی سی دچار مشکل شود می بایست همه آن ها با آی سی سالم جایگزین شوند.

رگولاتور و ترانسفورماتور در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

این قطعات نیز مشابه آی سی بوده که میزان ولتاژ برق ورودی را به مقادیر دیگر تبدیل می کند. در صورتی که این قطعات دچار مشکل شوند می بایست با احتیاط زیاد با قطعه سالم جایگزین شود.

فیش ها و سیم های برق در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

از ساده ترین قسمت هایی که می بایست در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG خود بررسی و عیب یابی کنید، سیم ها و فیش هایی است که به آن متصل شده است.گاهاً ممکن است این فیش ها و سیم ها دچار قطعی یا پوسیدگی شوند که با هزینه کم می توان آن ها را جایگزین کرد.

مقاومت در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

مقاومت ها یا خازن ها در برد کولر گازی استرانگ STRONG در بین مسیر قطعات دیگر قرار می گیرند و باعث می شوند تا جریان اضافی از برق در برد کولر گازی اتفاق نیافتد. سرویس کار می تواند با استفاده از تجهیزات خود عملکرد مقاوت کا را در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG بررسی کنند.

دلایل خرابی برد کولر گازی استرانگ STRONG

یکی از مشکلاتی که عمدتاً در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG رخ می دهد، خرابی های برد کولر گازی استرانگ STRONG است. یکی از دلایلی که باعث خرابی برد کولر گازی استرانگ STRONG می شود نوسانات برق می باشد. همانطور که می دانید این نوسانات ممکن است در هر زمانی در هر محلی رخ دهد و باعث خرابی هر دستگاهی شود. با توجه به این که میزان برق و ولتاژی که می بایست به هر قسمت از برد برسد می بایست دقیق باشد، در نوسانات برق این ولتاژ تغییر کرده و باعث خرابی و خسارات هر قطعه ای در برد کولر گازی استرانگ STRONG شود. دلیل دیگر که در خرابی برد کولر گازی استرانگ STRONG رخ می دهد و نیاز به تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG دارد عدم نصب صحیح کولر گازی استرانگ STRONG می باشد.

هزینه تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG

هزینه تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG کاملاً بستگی به این دارد که چه قطعاتی در برد کولر گازی استرانگ STRONG دچار خرابی شده اند. همچنین مهم تر از آن این می باشد که برد کولر گازی استرانگ STRONG خراب شده قابل تعمیر باشد، گاهاً خسارتی که به برد وارد شده است بسیار سنگین بوده و به صرفه نیست که تعمیر شود. هدف سرویس کاران این مجموعه این است که در تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG بسیار دقیق تمامی موارد و قطعات ریز را در برد کولر گازی استرانگ STRONG بررسی کنند و تا جای ممکن تعمیر برد کولر گازی استرانگ STRONG را انجام دهد.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست