خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی

نصب کولر گازی میله MIELE

نصب کولر گازی میله MIELE اولین گام پس از تهیه کولر گازی میله MIELE می باشد. برای نصب کولر گازی میله MIELE ابتدا می بایست محل نصب را دقیقاً مشخص کنیم. محل نصب کولر گازی میله MIELE به موارد مختفی بستگی دارد که می بایست در تصمیم شما جهت نصب تاثیر گذار باشد. اولین موردی که می بایست به آن توجه داشت محلی است که به محیط اشراف داشته باشد. بطور مثال جهت نصب کولر گازی میله MIELE می بایست در یک اتاق یا پذیرایی در جایی نصب کولر گازی میله MIELE انجام شود که هم موقعیت مناسب باشد هم سرمایشی که انجام می شود محدود وسیع تری را در بر گیرد.

نصب کولر گازی میله MIELE می بایست توسط یک سرویس کار یا کارشناس مجرب انجام شود. نصب صحیح کولر گازی میله MIELE بسیار مهم می باشد. در صورتی که در نصب کولر گازی میله MIELE دقت لازم وجود نداشته باشد ممکن است در آینده به دستگاه خسارت وارد شود. بطور مثال اگر نصب کولر گازی میله MIELE محکم در فضای موردنظر نصب نشود ممکن است بیافتد و خسارات سنگینی وارد کند.

نصب کولر گازی میله MIELE

نصب کولر گازی میله MIELE

در صورتی که تخصصی در نصب کولر گازی میله MIELE ندارید اصلاً پیشنهاد نمی شود که خودتان دست بکار شوید. همانطور که اشاره شد در نصب کولر گازی میله MIELE می بایست دقت لازم صورت گیرد تا دستگاه در آینده دچار مشکل نشود.

نصب کولر گازی میله MIELE شامل چند گام اصلی می باشد. در ابتدا می بایست محل نصب کولر میله MIELE مشخص شود: محل نصب کولر گازی میله MIELE، نصب پلیت، سوراخ کاری، تنظیمات داخلی و بیرونی.

پس از آن نوبت به لوله کشی می باشد که می بایست با احتیاط انجام شود: فرایند، طول استاندارد، فلزکاری اتصالات و جوش کاری آن ها.

سیم کشی از موارد بعدی نصب کولر گازی میله MIELE می باشد. مشخصات سیم کشی، اتصالات سیم کشی و بررسی موارد سیم کشی در نصب کولر گازی میله MIELE است. پس از آن عایق کاری و پوشاندن لوله ها و تخلیه آن ها در نصب کولر گازی میله MIELE می بایست انجام شود.

وکیوم فضاهای خالی، بررسی نشتی ها و شارژ نهایی در نصب کولر گازی میله MIELE جزو گام پایانی نصب کولر گازی میله MIELE می باشد. البته که در امور پایانی نصب کولر گازی میله MIELE می بایست تمامی موارد یکبار تست شود و کولر گازی میله MIELE روشن و عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. از مواردی که می بایست بررسی شوند، سرمایش، عدم لرزش کولر، عملکرد صحیح روشن و خاموش شدن و ریموت آن است.

هزینه نصب کولر گازی میله MIELE

هزینه نصب کولر گازی میله MIELE بستگی به نوع دستگاه، محل نصب، شرایط نصب، مقدار لوله هایی که می بایست در نصب کولر گازی میله MIELE استفاده شود و موارد مرتبط دیگر دارد. همچنین نصب کولر گازی میله MIELE نیاز به پایه نصب نیز دارد که خود شامل هزینه می شود.

  • هزینه نصب کولر گازی میله MIELE متناسب با متراژ و منطقه آب و هوایی دارد
  • نوع نصب کولر گازی میله MIELE ایستاده یا دیواری هزینه های متفاوتی دارد
  • نوع و مقدا رلوله کشی لازم و استاندارد برای نصب کولر گازی میله MIELE نیز موثر است

نصب یونیت داخلی میله MIELE

نصب یونیت داخلی در نصب کولر گازی میله MIELE بسیار مهم است که در حین نصب به دکوراسیون منزل یا محیط کاری یا عمومی صدمه وارد نکند. همچنین موردی که می بایست در نصب کولر گازی میله MIELE دقت کرد این است که در آن محیط از دو کولر گازی میله MIELE و آبی استفاده نشود زیرا متضاد یکدیگر در رطوبت هوا هستند. مورد دیگری که می بایست در نصب کولر گازی میله MIELE دقت داشت این است که کولر گازی میله MIELE وزن نسبتاً زیادی دارد و در محلی که نصب می شود مهم است که بتواند این وزن را تحمل کند و آسیب به سطح نصب شده یا محیط وارد نکند و خود دچار خسارت نشود.

نصب یونیت خارجی میله MIELE

در نصب یونیت خارجی در نصب کولر گازی میله MIELE نیز می بایست به موارد مهمی توجه لازم را داشت. یونیت خارجی می بایست در محیط های شلوغ و گرم نباشد. در اطراف یونیت خارجی نباید دستگاه های دیگری نصب شده باشند. با نصب بر روی دیوار یا زمین با پایه های محکم می توانید در نصب کولر گازی میله MIELE در یونیت خارجی از لرزش این دستگاه جلوگیری کنید. در نهایت از نصب و محکم بودن لوله ها در نصب کولر گازی میله MIELE و نصب یونیت خارجی اطمینان حاصل کنید.

در نهایت دقت داشته باشید که در صورتی که نصب کولر گازی میله MIELE بدرستی صورت نگیرد و دستگاه دچار خسارت شود، می بایست تعمیر کولر گازی توسط یک سرویس کار متخصص و با تجربه صورت گیرد.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست