خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

قطعات کولر گازی

سرویس کولر گازی

قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN

قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN جهت تعمیر کولر گازی یا حتی نصب کولر گازی بعضاً مورد استفاده سرویس کاران قرار میگیرد. کولر گازی قطعات بسیار زیادی دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارد. هر قطعه معمولاً امکان تعمیر و حتی جایگزینی دارد. با توجه به این که سرویس کار می بایست تمامی بخش ها و قسمت ها و قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN را بشناسد، با این شناخت می تواند کولر گازی آسیایی ASIAN را عیب یابی و تعمیر کند. همیشه پیشنهاد می شود جهت عیب یابی کولر گازی آسیایی ASIAN یا تعمیر کولر گازی آسیایی ASIAN با یک کارشناس یا سرویس کار مشورت کنید.

قطعات مختلف کولر گازی آسیایی ASIAN

قطعات کولر گازی

قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN

قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN دارای دو بخش مکانیکی و الکتریکی می باشد. قسمت های مکانیکی قسمت هایی مثل موتور، کندانسور، اپراتور، قطعات گازی آسیایی ASIAN و برقی و موارد مشابه دیگر می باشند. در بخش الکتریکی فن، پروانه، برد، سنسور، خازن و موارد مشابه دیگر هستند که تمام این قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN در کنار یکدیگر عمل می کنند و در صورتی که یک قسمت نباشد یا خراب شده باشد عملکرد قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN را دچار اختلال می کند.

کمپرسور کولر گازی آسیایی ASIAN

کمپرسور کولر گازی آسیایی ASIAN یکی از مهم ترین و می توان گفت قلب تپنده قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد. این قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN عملیات مکش گاز و هدایت آن را بر عهده دارد. این قطعه اختلاف فشار گاز ایجاد کرده و از طریق قطعه دیگری بنام مبرد از یک قسمت به قسمت دیگر منتقل می کند.

کندانسور کولر گازی آسیایی ASIAN

کندانسور از دیگر قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد که از مجموعه لوله های مسی و آلومینیومی تشکیل شده است. کندانسور کولر گازی آسیایی ASIAN در بخش خارجی یا بیرونی کولر تعبیه شده است که با جذب گرمای گاز مبرد یا دف سرمایش هوا را به محیط منتقل می کند.

اواپراتور کولر گازی آسیایی ASIAN

اواپراتور مجموعه ای متشکل از صفحات آلومینیومی و لوله های مسی می باشد که در بخش درونی کولر گازی آسیایی ASIAN تعبیه شده است. این قطعه محل خنک سازی هوا جهت سرمایش می باشد. ذر این حالت هوا از بیرون وارد کولر گازی آسیایی ASIAN می شود و این قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN هوا را به محیط منتقل می کند.

اکسپنشن کولر گازی آسیایی ASIAN

از دیگر قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد که یک قطعه مکانیکی به شمار می رود و وظیفه این قطعه افت فشار مبرد و تبخیر آن در اواپراتور قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد.

الکتروموتور فن کولر گازی آسیایی ASIAN

وظیفه این قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN کنترل سرعت پروانه کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد که با حرکت دورانی هوا را به محیط منتقل می کند.

برد کولر گازی آسیایی ASIAN

برد کولر گازی که پیشتر گفته شده بود از مهم ترین قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN می باشد یک قطعه مکانیکی بوده که فرمان های لازم را به دیگر قطعات صادر می کند.

فیوز حرارتی کولر گازی آسیایی ASIAN

یک قطعه حرارتی خودکار است که کمپرسور در مقابل نوسانات برق از قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN و بطور کلی از کولر گازی آسیایی ASIAN محافظت می کند.

سنسور کولر گازی آسیایی ASIAN

سنسور تنظیم دمای کولر گازی آسیایی ASIAN با توجه به فرمانی که به کولر گازی آسیایی ASIAN داده می شود فرمان قطع و وصل کولر گازی آسیایی ASIAN را صادر می کند.

خازن کولر گازی آسیایی ASIAN

هدف خازن کولر گازی آسیایی ASIAN افزایش گشتاور دستگاه در زمان راه اندازی کمپرسور می باشد.

فروشگاه قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN

فروشگاه اینترنتی این مجموعه محصولات قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN را بصورت اصل یا اورجینال ارائه می دهد و هر قطعه ای که نیاز داشته باشید در صورت امکان برایتان فراهم می کند. همچنین اگر قطعه مشابهی از آن قطعه داشته باشید با بررسی کارشناسان در صورتی که قابل تعمیر باشد قطعات کولر گازی آسیایی ASIAN قابل انجام خواهد بود.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست