خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی

نصب کولر گازی

نصب کولر گازی اولین گام پس از تهیه کولر گازی می باشد. برای نصب کولر گازی ابتدا می بایست محل نصب را دقیقاً مشخص کنیم. محل نصب کولر گازی به موارد مختفی بستگی دارد که می بایست در تصمیم شما جهت نصب تاثیر گذار باشد. اولین موردی که می بایست به آن توجه داشت محلی است که به محیط اشراف داشته باشد. بطور مثال جهت نصب کولر گازی می بایست در یک اتاق یا پذیرایی در جایی نصب کولر گازی انجام شود که هم موقعیت مناسب باشد هم سرمایشی که انجام می شود محدود وسیع تری را در بر گیرد.

نصب کولر گازی می بایست توسط یک سرویس کار یا کارشناس مجرب انجام شود. نصب صحیح کولر گازی بسیار مهم می باشد. در صورتی که در نصب کولر گازی دقت لازم وجود نداشته باشد ممکن است در آینده به دستگاه خسارت وارد شود. بطور مثال اگر نصب کولر گازی محکم در فضای موردنظر نصب نشود ممکن است بیافتد و خسارات سنگینی وارد کند.

نصب کولر گازی ال جی lg

نصب کولر گازی ال جی lg

در صورتی که تخصصی در نصب کولر گازی ندارید اصلاً پیشنهاد نمی شود که خودتان دست بکار شوید. همانطور که اشاره شد در نصب کولر گازی می بایست دقت لازم صورت گیرد تا دستگاه در آینده دچار مشکل نشود.

نصب کولر گازی شامل چند گام اصلی می باشد. در ابتدا می بایست محل نصب کولر مشخص شود: محل نصب کولر گازی، نصب پلیت، سوراخ کاری، تنظیمات داخلی و بیرونی.

پس از آن نوبت به لوله کشی می باشد که می بایست با احتیاط انجام شود: فرایند، طول استاندارد، فلزکاری اتصالات و جوش کاری آن ها.

سیم کشی از موارد بعدی نصب کولر گازی می باشد. مشخصات سیم کشی، اتصالات سیم کشی و بررسی موارد سیم کشی در نصب کولر گازی است. پس از آن عایق کاری و پوشاندن لوله ها و تخلیه آن ها در نصب کولر گازی می بایست انجام شود.

وکیوم فضاهای خالی، بررسی نشتی ها و شارژ نهایی در نصب کولر گازی جزو گام پایانی نصب کولر گازی می باشد. البته که در امور پایانی نصب کولر گازی می بایست تمامی موارد یکبار تست شود و کولر گازی روشن و عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. از مواردی که می بایست بررسی شوند، سرمایش، عدم لرزش کولر، عملکرد صحیح روشن و خاموش شدن و ریموت آن است.

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی بستگی به نوع دستگاه، محل نصب، شرایط نصب، مقدار لوله هایی که می بایست در نصب کولر گازی استفاده شود و موارد مرتبط دیگر دارد. همچنین نصب کولر گازی نیاز به پایه نصب نیز دارد که خود شامل هزینه می شود.

  • هزینه نصب کولر گازی متناسب با متراژ و منطقه آب و هوایی دارد
  • نوع نصب کولر گازی ایستاده یا دیواری هزینه های متفاوتی دارد
  • نوع و مقدا رلوله کشی لازم و استاندارد برای نصب کولر گازی نیز موثر است

نصب یونیت داخلی

نصب یونیت داخلی در نصب کولر گازی بسیار مهم است که در حین نصب به دکوراسیون منزل یا محیط کاری یا عمومی صدمه وارد نکند. همچنین موردی که می بایست در نصب کولر گازی دقت کرد این است که در آن محیط از دو کولر گازی و آبی استفاده نشود زیرا متضاد یکدیگر در رطوبت هوا هستند. مورد دیگری که می بایست در نصب کولر گازی دقت داشت این است که کولر گازی وزن نسبتاً زیادی دارد و در محلی که نصب می شود مهم است که بتواند این وزن را تحمل کند و آسیب به سطح نصب شده یا محیط وارد نکند و خود دچار خسارت نشود.

نصب یونیت خارجی

در نصب یونیت خارجی در نصب کولر گازی نیز می بایست به موارد مهمی توجه لازم را داشت. یونیت خارجی می بایست در محیط های شلوغ و گرم نباشد. در اطراف یونیت خارجی نباید دستگاه های دیگری نصب شده باشند. با نصب بر روی دیوار یا زمین با پایه های محکم می توانید در نصب کولر گازی در یونیت خارجی از لرزش این دستگاه جلوگیری کنید. در نهایت از نصب و محکم بودن لوله ها در نصب کولر گازی و نصب یونیت خارجی اطمینان حاصل کنید.

در نهایت دقت داشته باشید که در صورتی که نصب کولر گازی بدرستی صورت نگیرد و دستگاه دچار خسارت شود، می بایست تعمیر کولر گازی توسط یک سرویس کار متخصص و با تجربه صورت گیرد.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست