خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی

تماس با ما:

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست