خدمات و تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی: کولر گازی یک نوع دستگاه تهویه می باشد که با کمک سیکل تبرید تراکمی گرما را از محیط گرفته و آن را در خارج از آن دفع می کند. کولرهای گازی دارای چهار قسمت اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط هستند. در کولر گازی از گازهای مخصوصی بنام مبرد استفاده می شود. کولر گازی توسط ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ میلادی اختراع شد. برخی کولرهای گازی حاوی قسمتی بنام اینورتر می باشد که امکان تغییر و تنظیم فرکانس برق ورودی را فراهم می کند. در روشی که کولر های گازی با این قسمت استفاده می کنند در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. در ادامه با تعمیر کولر گازی با شما همراه هستیم.

انواع کولر گازی

کولرهای گازی در مدل‌ های مختلفی ساخته می‌ شوند که تعمیر کولر گازی هر نوع از کولر گازی شامل خدمات این مجموعه است:

  • کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای
  • کولر گازی دو تکه (اسپلیت)
  • کولر گازی پرتابل (قابل حمل)
  • کولر گازی ایستاده
  • کولر گازی سقفی یا کاستی
  • کولر گازی داکتی یا کانالی (در این نوع ممکن است گرمایش به صورت کویل آب گرم باشد)
  • کولر گازی چند شعبه یا مولتی وی (در ظرفیت‌های 38000 BTU به بالا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود)

خدمات تعمیر کولر گازی

امروزه بدلیل استفاده بسیار زیاد از کولر گازی نسبت به کولر آبی، قطعاً نیاز به خدمات آن از جمله نصب و راه اندازی و تعمیر و خدمات نگهداری آن امر مهمی تلقی می شود. در ادامه به خدماتی که این مجموعه به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد اشاره می کنیم:

  • نصب انواع کولر گازی
  • تعمیر انواع کولر گازی
  • شارژ انواع کولر گازی
  • سرویس کامل کولر گازی
  • سرویس دوره ای کولر گازی
  • تعمیر قطعات کولر گازی
  • جایگزینی قطعات کولر گازی
  • عیب یابی انواع کولر گازی

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی

کولر گازی پس از مدتی استفاده ممکن است در صورت استفاده نامناسب یا ضرباتی که به آن وارد می شود یا جنس و برند ضعیف دچار مشکل شود. تعمیر کولر گازی می بایست حتما توسط یک کارشناس با تجربه و کاربلد انجام شود تا باعث خرابی های بیشتر نشود. کولر گازی دارای سیستم بسیار هوشمند و حساسی می باشد که در صورت استفاده نادرست خرابی های آن گریبان گیر مصرف کنندگان می شود. اما هدف از تعمیر کولر گازی این است که پس از تعمیر به شکل طولانی مدتی بتوان از آن استفاده کرد و مجدد دچار خرابی نشود. اینجاست که اهمیت تعمیر کولر گازی مشخص می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی

هزینه تعمیر کولر گازی کاملاً بستگی به نوع خرابی آن دستگاه دارد. در صورتی که هر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه تهیه آن بر هزینه تعمیر و جایگزینی می افزاید. اما در صورتی که قطعه ای قابل تعمیر باشد هزینه تعمیر کولر گازی شما نسبت به هزینه تعویض قطعات کمتر خواهد بود. کارشناس یا سرویس کار حین بررسی مشکلات دستگاه این مورد را به مصرف کننده گوش زد می کند.

چرا کولر گازی خراب می شود؟

مشکلات شایعی در زمینه خرابی های کولر گازی وجود دارد که هر کدام می تواند نقش موثری در خرابی آن داشته باشد و به کولر گازی شما خسارت وارد کند و نیاز به تعمیر کولر گازی باشد.

  1. فیلترهوای آلوده: فیلترهوای کولر گازی از قطعات مهم این دستگاه به شمار می رود که در صورتی که به موقع در هر بازه زمانی بررسی نشود و آلوده بماند ممکن است به این دستگاه خسارت وارد کند
  2. کاهش سرمایش: از عمده ترین مشکلات خرابی کولر گازی کاهش سرمایش آن می باشد. به این شکل که کولرگازی اصلاً سطح خنکی مناسبی ندارد و نیاز به تعمیر کولر گازی دارد
  3. خرابی فن کندانسور: این فن که یک فن خروجی کولر گازی می باشد در صورتی که درست عمل نکند دستگاه داغ می کند و نمی تواند خنک کند
  4. برد الکتریکی: یکی از حیاطی ترین قطعات کور گازی می باشد که عمدتاً باعث خاموش نشدن یا روشن نشدن کولر می شود که با تعمیر کولر گازی رفع می شود
  5. کابل ها: یکی از مواردی که معمولاً در جابجایی دستگاه بوجود می آید خرابی کابل های کولر می باشد
  6. آبریزی: کولر گازی در حالت استاندارد نباید آبریزی در هیچ ناحیه ای داشته باشد که در این صورت می بایت سرویس کار آن را بررسی کند و تعمیر کولر گازی را انجام دهد
  7. برفک لوله ها: برفک زدن در لوله های کندانسور نشان دهنده کاهش میزان شارژ یا آلوده بودن فیلتر ها می باشد
  8. صدا و لرزش: پیش از تعمیر کولر گازی صدا و لرزش بسیار رخ می دهد و از عمده ترین مشکلات کولر گازی است که معمولاً مصرف کنندگان به آن توجه نمی کنند و به مرور زمان برایشان عادی می شود و باید حتما توسط سرویس کار تعمیر و رفع شود
  9. سیستم تهویه مرکزی: این سیستم در صورت عدم عملکرد مناسب دچار خسارت های زیادی به دستگاه می شود

جهت تعمیر کولر گازی با هر برندی مثل تعمیر کولر گازی ال جی یا تعمیر کولر گازی سامسونگ و یا تعمیر کولر گازی اجنرال و تعمیر کولر گازی با هر برندی قابل انجام می باشد. جهت تعمیر کولر گازی خود کافیست فرم تعمیر کولر گازی را پر کرده یا با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

کولر گازی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. کولر گازی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر کولر گازی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات کولر گازی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات کولر گازی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه کولر گازی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات کولر گازی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات کولر گازی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست